پارت یک

سولوی جیسو آمده و خب ما هم حفظیمش و هم معنی شو در ظاهر میدونیم اما خیلیا هنوز به عمق معنی دقت نکردم و بعضی بلینکا میگن این آهنگ بی معنی بود بیاین منظور جیسو رو از این آهنگ بگیم

ای بی سی دو ر می من که اینقدر خوب بودم 
منظور:خب اول جیسو میگه A B Cکه اول الفبای انگلیسیه و دو ر می که نت ها اولیه محسوب میشن پس میتونیم نتیجه بگیریم که جیسو اینجا میگه من اولش خیلی خوب بودم(اول رابطمون)
۲-اون نگاه تو چشم ها عوض شده،شاید این یه بعد دیگه از منه
(منظور:خب جیسو میگه من اولش خیلی خوب بودم ولی نگاه و دیدم نسبت به تو عوض شد و من باهات سرد شدم این بعد سرد و بد منه)
۳-من مثل یه پروانه آب پرواز میکنم
(منظور:خب پروانه ای که پرواز می‌کنه می‌تونه به معنای آزاد بودن باشه و جیسو بعد کات کردن آزاد شده ولی خب حالا چرا میگه پروانه ابی؟ خب آبی می‌تونه به معنای آرامش داشتن و اعتماد بنفس باشه اما پروانه ابی یک گروه کوچک از پروانه ها است که در کالیفرنیا و لس آنجلس یافت می‌شود. این گونه در حال انقراض بوده و از آن فقط ۴۳۰۰ عدد باقی مانده است. 
و خب جیسو توی لس انجلس فیلمبرداری کرده !!!
۴-تقصیر خودته که نتونستی نگم داری😌
(منظور:حالا که کات کردن پسره عصبیه ولی جیسو خوشحاله و مشکلی ندارن داره میگه ازم ناراحت نباش به من ربطی ندارد و  تقصیر توئه چون تو آدم خوبی نبودی)
۵-حتا زمانی که شکوفا بودیم هم دیگه برام یه دروغه)
منظور:حتما زمانی که با هم آشنا شدیم و عاشق هم بودیم بعد از دعوامون و کات کردن و عوض شدن من یه دروغ به نظر میرسه و مسخره به نظر میاد که ما باهم بودیم)
۶-من تو سوختیم و خاکستر شدیم
منظور:ما بخاطر باهم موندن نابود شدیم و بعد از کات کردن حال خوبی نداشتیم و افسرده بودیم
۷-من خوب میشم،تو هم خوب میشی؟
منظور:من میتونم فراموش کنم و مشکلی ندارم ولی تو میتونی منو از یاد ببری؟و از حالتو خوب کنی؟
۸-تو یه روزی که حتا یه ابرو تو آسمون نیست
منظور:تو یه روز عجیب که هوا عالیه(آسمون بی ابر نشون دهنده هوای افتابی و آسمانی که از آن باران که نماد غم هست در ژانر عاشقانه نمی‌بارد)
۹-تنها رایحه گل باقی میمونه
منظور:همه چی تموم میشه و ما همو فراموش میکنیم و اون روز بی ابر برام روز بدی نیست(یعنی جیسو میدونستم این رابطه ختم بخیر نمیشه و میدونست که عشقشون موندنی نی)
۱۰-من و تو سخت سرگرم عشق بودیم ولی خیلی بیرحمانه تنها گل یاسی که داشتم رو له کردم!
منظور:گل یاس به معنی زیبایی و احساسات پاک قلبیه منظور جیسو اینه که دیگه تحمل رفتار بدت رو ندارم و بیرحمانه بهت گفتم تمومش کن 
پارت یک تموم شد اگه خوب بود بگید پارت دو بزارم