خببب....های چطولین یکم چیز میز از جیسوی هاتم آوردم  اوکی برو ادامه.....

صحبت های اولين فرد آسيايي و آرتیست کره‌اي که کاور مجله ووگ‌فرانسه قرار میگیره !

٨ چیزي که راجب جیسو باید بدونید ؛
سفير جهاني فشن و بیوتي دیور جیسو، درمورد طرفداراش، تاثیرش و خاطراتش صحبت میکنه.

من همیشه از طرفدار هاي خودم و بلك‌پینك ممنونم. من تمام این لحظات ارزشمند و گرم که باهم داشتیم رو در قلبم نگه‌ میدارم. دوست‌دارم که تمام این عشق رو دوباره بهشون برگردونم. انرژی اونا هرلحظه بهم نیرو میده. مردم میتونن با نگاه کردن به ما لذت ببرن، ولی کسایي هم بودن که به ما گفتن که در زندگی روزمرشون شجاعت پیدا کردن

مخصوصا وقتی توی شرایط سختی بودن. این داستانها به طرز باورنکردنی منو تشویق کرد و بهم انگیزه داد. این باعث شد نقشم رو بفهمم؛ من حس میکنم یجورایی بیشتر در برابر اونا مسئولیت دارم.“

 

— شروعي داوطلبانه

 

” وقتی من شروع کردم، من ماهانه تمرین ارزیابی داشتم. این فقط برای استعداد خوندن و رقصیدن نبود، ولی مهم چیزی بود که نشون میداد من کی بودم و چه پتانسیلی داشتم. پس باید همیشه دربارش فک میکردی. من هیچوقت نمیتونم اون روزها رو فراموش کنم چون اونا تمام تلاش هایی که کرده بودم رو نشون میدادن. باتشکر از این لحظات تکرار نشدنی، امروز من میتونم انعکاسش بدم، به دنبال اون و پیدا کردن اینکه چه چیزی برای من در مواجهه با چالش جدید بهتره.“

 

— اراده آهني

 

” از همون دوران بچگي من از روبرو شدن با چالش هاي جدید نمیترسیدم ، به‌ندرت پیش میومد انتخاب هام رو محدود کنم. به‌همین خاطر فکر میکنم این همون‌دلیلیه که کار لذت‌بخشي دارم “

 

— بهترین خاطرش

 

” اولین کنسرت بلك پینك در سئول کره‌جنوبي. البته از اون زمان تا به الان استیج خیلي خوبي رو انجام دادیم ، اما این برای من خاص‌تر بود ، چون با طرفدارامون توي این مکان بودم جایي که خودم این فرصتو داشتم که کنسرت خوانندهاي مختلفو ببینم. و همچنین ، مهمترین چیز نگاه کردن به طرفدارا هستش وقتی روی استیجم من هرکاری میکنم تا انرژیمو به اونا منتقل کنم چون میتونه برای اونا روزی باشه که تو زندگیشون فراموشش نکنن. یه احساس خارق‌ العاده“

 

— تاثیر پذیریش در استایل خاص

 

” من خیلي به کانسپت و هارموني طوري که بنظر میام توجه میکنم. این مهمه که چیزاي جدیدو امتحان کني و یونیك بموني، اما چیزي که برام حیاتیه اینه خوب باهم وفقشون بدم و بعد باهاش خودمو حاضر کنم. نمایشي که دیور میده یک کاریزماي منحصر به فرد و زیرکانست که توجه همه رو به خودش جلب میکنه “

 

— بلك‌پینك به‌عنوان خانوادش

 

” امروزه، من بیشتر با اونا وقت می‌گذرونم تا با خانوادم. این بیشتر از یه رابطه‌ی دوستانه‌س.ما الان بدون گفتن چیزی همدیگرو میفهمیم.ما منبع انرژی همه هستیم که به ما اطمینان انگیزه و تاثیر مثبت میده. هر چهار تای ما با هم توی یه مسیریم ، و این جاییه که همکاری ما ایجاد میشه.“

 

— زمان‌هاي آزادش

 

” من عمیق تفکر کردن رو دوست دارم. مدیتیشن توي فضاي خودم ، به همه‌چیز یا هیچ‌چیز فکر کردن. من به موسیقي هاي کلاسیك یا ملایم گوش میدم. این لحظات بدون هیچ فکري بدون تلویزیون یا موبایل براي استراحت‌کردنم ضروریه. من پیلاتس و پیاده‌روي هم دوست دارم. بعضي‌وقتا من فقط روي نیمکت میشینم و به طبیعت نگاه میکنم، بعد از مشغله کاري از این لحظات نهایت استفاده رو میبرم “

 

— آینده درخشان

 

” من کسي نیستم که فقط جلوي پاشو ببینه ، من آینده دورتر رو میبینم. برنامه دارم که رویام رو زندگي کنم. جوري زندگي میکنم که کاري که میخوامو انجام بدم، مثل همین امروز. همچنين میخام که به دنبال سولو کریر خودم هم برم، البته آسون نیست که خودمو اینبار به‌عنوان جیسو معرفي کنم نه به‌عنوان عضوي از بلک‌پینک، اما هیجان‌انگیزه. “

 

 

-

 

جیسو در مصاحبه اخیرش گفته که سولویی که بزودی منتشر میکنه ژانری متفاوت رو امتحان کرده و خیلی عاشق این ژانره و همچین قبلا هم در مصاحبه قبلیش گفته دوست داره یه دراما جدید بازی کنه 🔥~

ادمین:جیسو‌ یک الگوی فوق العاده واسه نشون دادن تلاش و انگیزه قوی بودنه گایز نه؟